Verrie Startet 28.Oktober.2008 Link til dette innlegget Startet 28.Oktober.2008 I min søken gjennom teknisk i båten har jeg ei tavle som sier dette. Båten vår er fra Holland. Kabler går fra styrposisjon nede sine instrumenter og over til et panel som sier ELC Bestüring, og spørsmålet er da om jeg har riktige antagelser ? Hva betyr isåfall ELC som en forkortelse for ? Hvis feil, noen som har andre forslag ? Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 28.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2008 ....Hva betyr isåfall ELC som en forkortelse for ?.... Noen ganger betyr ELC "Emergency Light Control". Kan det ha noe med nødlysene å gjøre hos deg også? Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
MajorAndy Svart 29.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2008 (redigert) En Googling på ELC site:.nl kunne tyde på at det har noget med belysning at gøre. Kan det betyde halogen-pære? Se fx http://www.topbulb.com/find/Product_Descri...ProductID=43907 Besturing kan vist oversættes med "kontrol/styring" Således at det har noget med halogen- eller anden belysning at gøre fx. "Styring af halogen" eller "styring af søgelys"? Andy Redigert 29.Oktober.2008 av MajorAndy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 29.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2008 ....Og der står ikke EVC besturing, vel...? Andy Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.