KaRsK Startet 28.Oktober.2008 Link til dette innlegget Startet 28.Oktober.2008 Hei ska lta ut motoren i båten min og lurer på om dette blir rett : fjerne gass wire, eksos rør og kabelstokk samt dieselslanger løsne motorlabber foran.. og så til problemet : kan jeg løsne de skruene som står rundt akslingen ( ta av drevet og belgen ) og så dra motoren rett ut ? eller må jeg dele motoren fra giret? før jeg tar den ut ? hehe som dere ser spå vet jeg lite om hva de forskjellige deler heter , men håper dere forstod :) mvh Karsk Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 28.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2008 Beskrivelsen din er grei nok, men tviler på at du har gear. Fjern drevet først og løsne det du har beskrevet på motor så mangler du bare en krane som tar selve løftet. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Ribtjenester Svart 28.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2008 Når du tar av drevet sitter det 6 skruer i ring med låseplate disse må løsnes helt og da skal det være og løfte den rett ut. Lykke til Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
KaRsK Svart 28.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2008 takker for svar :) da blir det visst slik jeg så for meg :) mvh karsk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.