Trondwi Posted October 29, 2008 Share Posted October 29, 2008 Har problemer med starting av en MWM 226-6 diesel (uten gløding). Drar jeg den lenge på starteren "små-tenner" den etter hvert, men er ikke engang i stand til å dra seg selv rundt. Noen gode forslag? Trond Quote Link to post
hifo Posted October 29, 2008 Share Posted October 29, 2008 luft i dieselen... Quote dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Actros Posted October 29, 2008 Share Posted October 29, 2008 Dette er jo en motor som utgangspunktet skal være veldig lettstartet. Min startet uten problem ved 22 minusgrader ute:) Jeg snakket endel mod Nogva i Svolvær angående motor og gear til den jeg hadde. De hadde meget god peiling på MWM, så vil kanskje anbefale deg å ta en telefon til dem. Nogva hovedkontor kan sikkert og hjelpe deg tenker jeg. Kan jo være noe så enkelt som at filtrene er tette og må byttes?? Quote Link to post
Trondwi Posted October 31, 2008 Author Share Posted October 31, 2008 Jeg har sjekket at den får diesel og det ryker som bare det under startsforsøk. MKen den vil ikke trekke rundt. Er det noen som vet om det er noen form for gløding og hvor den ev. sitter? Quote Link to post
Recommended Posts