Trondwi Startet 29.Oktober.2008 Link til dette innlegget Startet 29.Oktober.2008 Har problemer med starting av en MWM 226-6 diesel (uten gløding). Drar jeg den lenge på starteren "små-tenner" den etter hvert, men er ikke engang i stand til å dra seg selv rundt. Noen gode forslag? Trond Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 29.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2008 luft i dieselen... Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Actros Svart 29.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2008 Dette er jo en motor som utgangspunktet skal være veldig lettstartet. Min startet uten problem ved 22 minusgrader ute:) Jeg snakket endel mod Nogva i Svolvær angående motor og gear til den jeg hadde. De hadde meget god peiling på MWM, så vil kanskje anbefale deg å ta en telefon til dem. Nogva hovedkontor kan sikkert og hjelpe deg tenker jeg. Kan jo være noe så enkelt som at filtrene er tette og må byttes?? Sitér dette innlegget Link to post
Trondwi Svart 31.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2008 Jeg har sjekket at den får diesel og det ryker som bare det under startsforsøk. MKen den vil ikke trekke rundt. Er det noen som vet om det er noen form for gløding og hvor den ev. sitter? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.