NovaMalin Startet 29.Oktober.2008 Del på Facebook Startet 29.Oktober.2008 Jeg skulle kjøpe olje- og dieselfilter til min Vetus M3.09 i(25 hk, 3 sylindre) dag, men fant ikke ut hvilke filter jeg skulle bruke. Motoren er ny, og det står originale Vetus filter på. Disse heter: Oljefilter: STM0051 og dieselfilter: STM3639. Dette er tydeligvis ikke standardbetegnelser på filter. Jeg kan jo plukke av filtera og ta dem med til ulike forhandlere for å finne noe som passer, men jeg har ikke lyst å plukke dem av før jeg skal gjøre jobben med vinterkonserveringa. Noen som vet hva som passer, eller må jeg kjøpe originale filter fra Vetusforhandler? Sitér dette innlegget Pappa, jeg vil sove i båten! Link to post
Sailor33 Svart 29.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 29.Oktober.2008 (redigert) Gratulerer med en fantastisk motor! Bare ring ditt lokale verksted og oppgi motortype (Vetus M3.09), så kan verkstedet bestille dette til deg. Verkstedet vet hva du skal ha, og vil motta det du måtte trenge fra importøren med posten neste dag. Min erfaring med originale Vetus filter er veldig bra. Redigert 29.Oktober.2008 av Sailor33 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.