Jump to content

Cobra 860 Sport vannlekasje til motor rommet når det regner.

Cobra 860 Sport

Recommended Posts

Hei

Eg har en Cobra 860 Sport 2002mod som blei kjøpt i sommer, den tar inn vatten i motor rommet når det regner, det kommer også vann ned i "dørken" på eine siden , det ser ut som om det kan komme fra fenderlisten (at vannet renner igjennom skøyten der?) det er snakk om mye vatten regner det ein heil dag så blir det ca 30 Liter i motorommet så det er snakk om store mengder. er det noen som har opplevd samme problemet? eller har forslag på hvor det kan komme fra?

Takker for alle forslag.

ØT

Meget kjent problem med vannlekkasje i skrogsammensettingen (bak fenderlist) på en rekke både gamle og ikke minst nye båter. Hadde nylig inne min ett år gamle Askeladden 605 for tetting av lekkasje bak fenderlist. I regnvær eller ved båtvask kom det vann inn opp til flere steder i skrogsammensettingen. Forhandler/verksted tok av fenderlist, freste ut nytt spor , og fuget på nytt igjen, ble etter dette helt vanntett og tørt som en ørken i bunnen. Dette var jo selvfølgelig en garantijobb på en så ny båt.

Hei Jeg har også en Cobra 860 sport 2007 model som jeg kjøpte for 1 mnd. siden

Den tar også inn store mengder vann når det regner. jeg har ikke hat tid til og se på den enda.

Jeg tar gjern imot tips i saken.

Martin