m/s draugen Startet 30.Oktober.2008 Link til dette innlegget Startet 30.Oktober.2008 Er det noen her som har en utrangert båt og kunne tenke seg å selge årene da mine ble knekt i stormen Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 4.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2009 Prøver igjen........... Men er det samtidig noen som har oversikt over hvor mye ett slikt par koster..? Har prøvd å google på alle mulige vis,men finner ikke en eneste prisliste her til lands. Det skal også røpes at data ikke er det beste faget,men er det da noen her som kan hjelpe meg med dette? Takk Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 4.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2009 Årer får du på Maritim fra 344 kroner Laminerte furuårer Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 4.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2009 Nei,det er ikke av denne typen. Det er aliminiumsårer med "hull"i for å skrues fast i anordningen på båten. slik som her: http://www.brunswickmarinenorway.no/?nid=1...&bid=23699# Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 4.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2009 Akkurat, da var jeg litt på bærtur Er dem så dyre disse alu årene med plast på? Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 4.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2009 Kunne vært kjekt å vite nypris da jeg har fått tilbud å kjøpe ett par brukte.Dumt å betale overpris....... Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 4.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2009 Enig i det.. Sjekket ett par nettbutikker, men så de ikke i sortimentet. Seasea selger vel QS båtene, sjekke der Sitér dette innlegget Link to post
johnson Svart 4.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2009 Har alu årer på maritim og, f.eks. disse: http://maritim.no/product.aspx?id=9563&...upkey=008010030 Sitér dette innlegget Navn: Erlend Sted: Bergen Båt: Viksund with 320 rider Motor: Mariner Viking 9,9 (15) hk Link to post
m/s draugen Svart 4.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2009 Kan jo forsåvidt borre hullet i de selv,men disse original årene er ganske tykke og kraftige.De sim det her ref.er ganske så spinkle(tror jeg)så de vil bøye seg ved belastning..?? Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 4.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2009 hmm....... Sitér dette innlegget Link to post
Pelle Parafin Svart 4.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2009 m/s draugen skrev: Er det noen her som har en utrangert båt og kunne tenke seg å selge årene da mine ble knekt i stormen Det kan da vel ikke være den store utgiften med et par nye årer,det er vel bare snakk om hundrelapper.Hvis du skal kjøpe et par brukte pluss frakt blir det sikkert dyrere. Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 4.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2009 Biltema har årer til deg, uten hull. De må du bore selv:-) Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 5.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2009 Send mail til RavnS Garage, på Båstad i Østfold. De har QS båter og skaffer deler til ditto. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.