m/s draugen Posted October 30, 2008 Share Posted October 30, 2008 Er det noen her som har en utrangert båt og kunne tenke seg å selge årene da mine ble knekt i stormen Quote Link to post
m/s draugen Posted January 4, 2009 Author Share Posted January 4, 2009 Prøver igjen........... Men er det samtidig noen som har oversikt over hvor mye ett slikt par koster..? Har prøvd å google på alle mulige vis,men finner ikke en eneste prisliste her til lands. Det skal også røpes at data ikke er det beste faget,men er det da noen her som kan hjelpe meg med dette? Takk Quote Link to post
M/S Bastard Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 Årer får du på Maritim fra 344 kroner Laminerte furuårer Quote Link to post
m/s draugen Posted January 4, 2009 Author Share Posted January 4, 2009 Nei,det er ikke av denne typen. Det er aliminiumsårer med "hull"i for å skrues fast i anordningen på båten. slik som her: http://www.brunswickmarinenorway.no/?nid=1...&bid=23699# Quote Link to post
M/S Bastard Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 Akkurat, da var jeg litt på bærtur Er dem så dyre disse alu årene med plast på? Quote Link to post
m/s draugen Posted January 4, 2009 Author Share Posted January 4, 2009 Kunne vært kjekt å vite nypris da jeg har fått tilbud å kjøpe ett par brukte.Dumt å betale overpris....... Quote Link to post
M/S Bastard Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 Enig i det.. Sjekket ett par nettbutikker, men så de ikke i sortimentet. Seasea selger vel QS båtene, sjekke der Quote Link to post
johnson Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 Har alu årer på maritim og, f.eks. disse: http://maritim.no/product.aspx?id=9563&...upkey=008010030 Quote Navn: Erlend Sted: Bergen Båt: Viksund with 320 rider Motor: Mariner Viking 9,9 (15) hk Link to post
m/s draugen Posted January 4, 2009 Author Share Posted January 4, 2009 Kan jo forsåvidt borre hullet i de selv,men disse original årene er ganske tykke og kraftige.De sim det her ref.er ganske så spinkle(tror jeg)så de vil bøye seg ved belastning..?? Quote Link to post
Pelle Parafin Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 Er det noen her som har en utrangert båt og kunne tenke seg å selge årene da mine ble knekt i stormen Det kan da vel ikke være den store utgiften med et par nye årer,det er vel bare snakk om hundrelapper.Hvis du skal kjøpe et par brukte pluss frakt blir det sikkert dyrere. Quote Link to post
rover Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 Biltema har årer til deg, uten hull. De må du bore selv:-) Quote Link to post
Suzuki Posted January 5, 2009 Share Posted January 5, 2009 Send mail til RavnS Garage, på Båstad i Østfold. De har QS båter og skaffer deler til ditto. Suzuki Quote No boat needed.. Link to post
Recommended Posts