HCO Svart 3.November.2008 Del på Facebook Svart 3.November.2008 Nautolex fra Maritim er vel i denne gaten. Dette ser flott ut. Har du limt, eller ligger det løst? Jeg ser for meg at det skal ligge løst, med "antiskli-matte" under i min båt. Kanskje litt optimistisk... Sitér dette innlegget /HCO H.C.'s seilbåtblogg Link to post
TrondT Svart 3.November.2008 Del på Facebook Svart 3.November.2008 Limte med vanlig våtromslim, gikk fint som bare det. TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Okkaby Svart 15.Februar Del på Facebook Svart 15.Februar Låner denne tråden litt. Noen som har gjort denne jobben nylig, å funnet plater til greie pris? Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
BØstrøm Svart 15.Februar Del på Facebook Svart 15.Februar Mye bra teknikk på saging. En god platesalg har 2 sagblader, slik at tennene går nedover mot plata fra begge sider. Fattigmannsløsning for de som har tilgang på bordsag, er å trekke plata baklengs over tennene, snu plata, og så skyve den normalt igjennom. Sagbladet stilles til litt igjennom halvveis. Da blir det ingen oppflisinger. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.