M/S Bastard Svart 14.November.2008 Link til dette innlegget Svart 14.November.2008 Skal ha ett på hver side i tilegg til det bak. Må bli bra det, trur eg Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 14.November.2008 Link til dette innlegget Svart 14.November.2008 Og så skal det være en iraner på Tjøme som gjør bra arbeid for en rimelig penge. Det er Salmakeren på Mågerø Marina det. Veldig flink syntes jeg. Syr skinn også og bilkalesjer. Kona hans driver med noe sånt hudgreier for damer. Så da kan Mor parkeres der mens Far driver med sitt og har det koselig med Salmakeren En må jo gjennom rituell kaffedrikking når avtale om jobb er inngått og når varene hentes. Grei kar som snakker veldig godt norsk og er hyggelig å samarbeide med ! Sitér dette innlegget Link to post
MaLang Svart 14.November.2008 Link til dette innlegget Svart 14.November.2008 Å du syke for en pris! Hva med å sy selv? For 50k skulle det bli feit symaskin og stoff til mange mange feilsyinger:) - MartinL Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 14.November.2008 Link til dette innlegget Svart 14.November.2008 Har sendt mail til Sagen om kalesje selv, men ikke fått svar enda. Kommer nok Fikk svar fra en annen som annonserer på Finn, skulle ha ca 6000 + 625 pr bøyle Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
M/S Bastard Svart 14.November.2008 Link til dette innlegget Svart 14.November.2008 Ja, tok litt tid før de svarte meg. De ba om telefonnummer, så ringte de opp i stedet. Ringer du, så spør etter Per Houge, trivelig kar Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 18.November.2008 Link til dette innlegget Svart 18.November.2008 Fikk raskt svar fra Sagen, veldig flott :) Desverre har de ikke mal til båten min, så da fortsetter jakten på kalesje til Nordkappen min :) Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
M/S Bastard Svart 19.November.2008 Link til dette innlegget Svart 19.November.2008 De hadde ikke mal til min alikevel de hadde maeln til utgaven med akterkabin bare. Tok kontakt med Alf Hansen i Oslo, han skulle ringe meg npr han hadde veien forbi. Noen som vet hva de ligger på i pris Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 19.November.2008 Link til dette innlegget Svart 19.November.2008 Jeg fant Nordkappen i lista dems, om det er riktig båt vet jeg ikke, men var 17 HT ihvertfall. Har lagt igjen info via et skjema der, og det som er greit at det ikke er så langt unna meg heller, knappe 30 minutter å kjøre :) Så kanskje Alfie kan hjelpe meg :) Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.