Herr Felle Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 Hei godtfolk Jeg skal sjøsette båt i Porsgrunn og sliter litt med å finne en egnet kranbil for jobben. Båten er en seilbåt, snaut 3 tonn. Er det noen her på forumet som bor i nærheten og kanskje kan anbefale noen som kan ta jobben? God vind Quote Link to post
Hansi Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 Er flere aktører i fjorden. Du kan ringe Transportsentralen, Stathelle på telefon 35 96 02 34. De kan formidle deg en transportør. Quote Link to post
Tonic Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 Aleksander 99564698 kanskje... Quote Link to post
rogre Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 Jeg brukte mye Oppkjøpsentralen i Porsgrunn da jeg selv hadde seilbåt , for det første har di skikkelig utstyr med hydraulisk vogge på planen , stor kran proffe sjåfører og en forholdsvis human pris. Selv hadde jeg ikke vært i tvil. Quote Link to post
Allan E Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 Rune Nøklegård er også en aktør i dette markedet. Har ei voksen kran på bilen. Quote Link to post
Herr Felle Posted November 1, 2008 Author Share Posted November 1, 2008 Glimrende Tusen takk for gode tips alle sammen Nå venter en kald tur hjem med båten. Quote Link to post
Hansi Posted November 1, 2008 Share Posted November 1, 2008 Du får ha en fin tur hjem over bukta. Men lurer på hvilken transportør du valgte, og til hvilken pris ? Quote Link to post
Herr Felle Posted November 1, 2008 Author Share Posted November 1, 2008 Nei har ikke valgt noen ennå. En litt travel helg gjør at jeg tar ringerunden på mandag. Spent selv på hva folk skal ha for dette. Enkel jobb, men jeg regner vel med at det fort kommer på en tusenlapp. Quote Link to post
Herr Felle Posted November 3, 2008 Author Share Posted November 3, 2008 Da er båten på vannet igjen. Ringte Transportsentralen og fikk navn på flere som kunne sjøsette båten min. En bil fra Trosby Sag ble løsningen. De kunne ordne dette for meg i dag. Prisen ligger jevnt på 1000-1200 hos alle transportører. Eneste lille skjær i sjøen i dag, var at jeg ble gående på båtplassen i to timer og vente på kranbilen... Men takk igjen for god hjelp. Quote Link to post
Recommended Posts