Jump to content

Diesel i Indre Oslofjord

runes

Recommended Posts

Vollen påstår å holde åpent hele vinteren gjennom med alle fasiliteter.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Watermaker? Det må jo være topp for deg som har båten ute hele året. Tror Regina III har en til salgs. Hadde jeg brukt båten vår om vinteren hadde jeg utvilsomt montert watermaker umiddelbart. Da har du til enhver tid alt det ferskvannet du ønsker deg. Båten kan spyles året rundt, kjettingen kan verskvannsspyles ved opptak, og ferskvann kan benyttes i toilettene. GB folket i statene er ivrige tilhengere av WM.

Jeg har 2 x 300 liters vanntanker og vannkran på dekket hvor jeg spyler av saltvannet etter bruk. Jeg har vann nok fram til nyttår med normalt vannbruk. Men ønsker å holde vanntankene fulle. Gjør det samme med dieseltankene. Mye ekstra last å dra på. Ja vel, men til gjengjeld får jeg en stødig båt som ligger godt i vannet.

Ønsker kun å kartlegge hvor jeg kan etterfylle når behovet er der.

Regner med at Hilmar dukker opp med et forslag nær Drøbak?

Mvh Astor

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...