runes Startet 1.November.2008 Del på Facebook Startet 1.November.2008 Hoi, Noen som vet hvor jeg får kjøpt fersk og fin diesel i Indre Oslofjord nå? Dvs som er åpent 2/11. Sitér dette innlegget Nesten nye papirkart til salgs syirie.wordpress.com Link to post
torbit Svart 1.November.2008 Del på Facebook Svart 1.November.2008 Hvor fersk og fin dieselen er vet jeg ikke, men hos Fjordkroa i Vollen får du tanket året rundt. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 1.November.2008 Del på Facebook Svart 1.November.2008 Det gjør du på Lindøya også det vel, men kvaliteten vet jeg ikke noe om Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
olews Svart 1.November.2008 Del på Facebook Svart 1.November.2008 Det er kortleser på Lindøya. Vinterdielsel er heldigvis ikke så kritisk ombord som i bilen. Det blir ikke -30 eller mer ombord. Ole Sitér dette innlegget Ole S/Y Algol Link to post
Ribtjenester Svart 1.November.2008 Del på Facebook Svart 1.November.2008 Fyll hos vår venn på Sætre han har vinterdisel. Og han er medlem på båtplassen Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
oddgeir Svart 1.November.2008 Del på Facebook Svart 1.November.2008 Kavringen har kortautomat. Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
Astor Svart 2.November.2008 Del på Facebook Svart 2.November.2008 Når vi først er inne på bunkers. Hvor får man ferskvann i tankene i disse stengte kraners tid? mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
REM Svart 2.November.2008 Del på Facebook Svart 2.November.2008 Vollen påstår å holde åpent hele vinteren gjennom med alle fasiliteter. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Servicemannen Svart 2.November.2008 Del på Facebook Svart 2.November.2008 Vi på Herbern Marina har vintervann hele vinteren men kan bli utfordring å komme til kai vis de fullstappet her inne. Gåran å spørge noen etter ankomst og de ordner seg sikkert. Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
roaldbj Svart 2.November.2008 Del på Facebook Svart 2.November.2008 Watermaker? Det må jo være topp for deg som har båten ute hele året. Tror Regina III har en til salgs. Hadde jeg brukt båten vår om vinteren hadde jeg utvilsomt montert watermaker umiddelbart. Da har du til enhver tid alt det ferskvannet du ønsker deg. Båten kan spyles året rundt, kjettingen kan verskvannsspyles ved opptak, og ferskvann kan benyttes i toilettene. GB folket i statene er ivrige tilhengere av WM. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 2.November.2008 Del på Facebook Svart 2.November.2008 Jeg har 2 x 300 liters vanntanker og vannkran på dekket hvor jeg spyler av saltvannet etter bruk. Jeg har vann nok fram til nyttår med normalt vannbruk. Men ønsker å holde vanntankene fulle. Gjør det samme med dieseltankene. Mye ekstra last å dra på. Ja vel, men til gjengjeld får jeg en stødig båt som ligger godt i vannet. Ønsker kun å kartlegge hvor jeg kan etterfylle når behovet er der. Regner med at Hilmar dukker opp med et forslag nær Drøbak? Mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Lazyjack Svart 2.November.2008 Del på Facebook Svart 2.November.2008 Watermaker fjerner vel saltet men fjerner det også bakterier og urenheter. Noen som bruker Watermaker vinterstid på Herbern Marina hvor mesteparten av møkka går rett i sjøen? Sitér dette innlegget Link to post
Servicemannen Svart 2.November.2008 Del på Facebook Svart 2.November.2008 På grunn av oljeforurensing inne i Oslo havn bør man kjøpe hvertfall en watermaker i året skulle man bruke den. Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
Hilmar 2 Svart 2.November.2008 Del på Facebook Svart 2.November.2008 Dieseltanken i Båthavna i drøbak er jo åpen . Sendt deg en IM astor! si fikser vi det.... Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.