Knut Rekvik Posted November 2, 2008 Share Posted November 2, 2008 Noen som vet hvor jeg kan skaffe en bryter til å skille høytalere oppe og nede?? Er en 3 veis tror jeg?? Knut. Quote Link to post
Frøken Fryd Posted November 2, 2008 Share Posted November 2, 2008 Slik jeg tolker spørsmålet ditt trenger du en 4 polt vender, eventuellt 2 stykk 2 polt vender. Fås der de selger elektronikk. Noen selger også egne høyttaler velger bokser. Quote Link to post
Shiny Posted November 2, 2008 Share Posted November 2, 2008 Har du sjekket at det ikke er Fader justering på spilleren din. De fleste nyere har dette, slik at man kan justere lydbildet foran/bak i bil, og feks ute/inne i båten. Quote Sjøblid og ubetinget positiv! Link to post
Zach Posted November 2, 2008 Share Posted November 2, 2008 Du trenger ikke bryte begge lederne (2-polt). Da trenger du en "på-på"-bryter. F.eks. denne fra Maritim. På-på bryter har også et midtuttak, så det er ikke en på-på du ser på bildet. Quote Link to post
ford4fun Posted November 2, 2008 Share Posted November 2, 2008 Har du sjekket at det ikke er Fader justering på spilleren din. De fleste nyere har dette, slik at man kan justere lydbildet foran/bak i bil, og feks ute/inne i båten. Det er gjort, men det er mer tungvint enn å bare slå over en bryter... Tenkte bare for letthetens skyld at jeg kunne fortsette med bryteren, men den gamle er dårlig kontakt på... Virker når den vil, og hvor den vil.. Quote Link to post
Recommended Posts