Knut Rekvik Startet 2.November.2008 Link til dette innlegget Startet 2.November.2008 Noen som vet hvor jeg kan skaffe en bryter til å skille høytalere oppe og nede?? Er en 3 veis tror jeg?? Knut. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 2.November.2008 Link til dette innlegget Svart 2.November.2008 Slik jeg tolker spørsmålet ditt trenger du en 4 polt vender, eventuellt 2 stykk 2 polt vender. Fås der de selger elektronikk. Noen selger også egne høyttaler velger bokser. Sitér dette innlegget Link to post
Shiny Svart 2.November.2008 Link til dette innlegget Svart 2.November.2008 Har du sjekket at det ikke er Fader justering på spilleren din. De fleste nyere har dette, slik at man kan justere lydbildet foran/bak i bil, og feks ute/inne i båten. Sitér dette innlegget Sjøblid og ubetinget positiv! Link to post
Zach Svart 2.November.2008 Link til dette innlegget Svart 2.November.2008 Du trenger ikke bryte begge lederne (2-polt). Da trenger du en "på-på"-bryter. F.eks. denne fra Maritim. På-på bryter har også et midtuttak, så det er ikke en på-på du ser på bildet. Sitér dette innlegget Link to post
ford4fun Svart 2.November.2008 Link til dette innlegget Svart 2.November.2008 Har du sjekket at det ikke er Fader justering på spilleren din. De fleste nyere har dette, slik at man kan justere lydbildet foran/bak i bil, og feks ute/inne i båten. Det er gjort, men det er mer tungvint enn å bare slå over en bryter... Tenkte bare for letthetens skyld at jeg kunne fortsette med bryteren, men den gamle er dårlig kontakt på... Virker når den vil, og hvor den vil.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.