Ulv I Posted November 2, 2008 Share Posted November 2, 2008 hehe, hvem er det som ligger oppi der? Ser et par bein som kommer ut der :) Quote Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Brynjar Posted November 2, 2008 Share Posted November 2, 2008 Ser ut som søndagen etter Bragdøya Blues... Quote . . bmhe Link to post
880 Posted November 2, 2008 Share Posted November 2, 2008 Du trenger større båt Quote Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Hans-Petter Posted November 2, 2008 Share Posted November 2, 2008 når du har pantet alle di flaskene har du til drivstoff hele neste sesong Quote Link to post
Hansi Posted November 2, 2008 Share Posted November 2, 2008 Tomme flasker og bokser har aldri interessert meg. Lurer egentlig mer på hva slags type båt alt dette tomgodset ligger oppi. Er det en elvebåt eller ? Quote Link to post
milo Posted November 2, 2008 Author Share Posted November 2, 2008 Det er ett bildet jeg har fått av en kompiss, en ryddesjau var det vist. Hvilken båt det er vet jeg ikke, men kan finne det ut. Bildet er arrangert. Syntes det var ett kjempeartig bildet jeg da! Quote Link to post
Mariell Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Minner om en bruktbåt jeg var nede å så på i Lillesand for noen år siden. Fløt av tomflasker i det en kunne vinne av stuerom. Det ble ikke noe handel. Quote MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
SandAnker Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Tomme flasker er dumme flasker... :crazy: Quote Link to post
27 knop Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Bildet er arrangert. lol.gif Må ha tatt en evighet å skaffe så mange flasker og bokser... Quote Link to post
Mariell Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Må ha tatt en evighet å skaffe så mange flasker og bokser... Noen gode venner og en langhelg, så går det greit det. Quote MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
SandAnker Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Mye skulle vel være gjort med en langhelg ja Quote Link to post
TB2855 Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Tomme flasker og, fulle kvinnfolk er det værste jeg veit. Quote Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
enter4u Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Var det ikke en buktaler fra usa som hadde en figur da? Han ble spurt om følgende: What kind of beer you like? Hvor figuren svarte. An open one :lol: Quote Link to post
27 knop Posted November 4, 2008 Share Posted November 4, 2008 Noen gode venner og en langhelg, så går det greit det. drink.gif Quote Link to post
Hafrsfjord Posted November 4, 2008 Share Posted November 4, 2008 (edited) Var det ikke en buktaler fra usa som hadde en figur da? Han ble spurt om følgende: What kind of beer you like? Hvor figuren svarte. An open one Joda...... Jeff Dunham og Bubba J....... Edited November 4, 2008 by Hafrsfjord (see edit history) Quote Link to post
enter4u Posted November 4, 2008 Share Posted November 4, 2008 Joda. Stemmer det :lol: Quote Link to post
Sleipner93 Posted November 4, 2008 Share Posted November 4, 2008 Syns den ligner litt på en Nordlandsbåt? Quote Link to post
milo Posted November 4, 2008 Author Share Posted November 4, 2008 Det er en færing, Nordlansbåt. Tømt for tomgods og mannskap nå. Quote Link to post
Sleipner93 Posted November 4, 2008 Share Posted November 4, 2008 Hva kom panten på? Quote Link to post
milo Posted November 4, 2008 Author Share Posted November 4, 2008 Bilde vart tatt oinjer sortering av tommgods ætte sesongen i Gjeslingan. Painjtn kom på litt over tusn. Det var mere enn det som det ble plass til i båten Quote Link to post
Recommended Posts