Enzo Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 (edited) Er det noen som vet om steder å kjøpe slikt , evnt kan de skaffes billigere i utlandet ? Edited November 3, 2008 by Enzo (see edit history) Quote Link to post
Thega Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Ta kontakt med Poseidon på www.baatskolen.no han forhandler Wempe Quote Link to post
roaldbj Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Jeg tror at det er lurere å ta kontakt med Catlina. Jeg har kjøpt mine 3 Wempe hos ham, bl.a. det som er vist over. Katal.og over alle instrumentene ligger på nettet ett eller annet sted. Send IM til Catlina, så får du sikkert svar. Quote Link to post
Sleipner93 Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Hva koster slike instrumenter egentlig? Quote Link to post
roaldbj Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Her fant jeg Wempe Norge, prislisten er i lenken: http://www.wempe.no/. Jeg har hygrometer/termometer, klokke og barometer i samme serie. Quote Link to post
Enzo Posted November 3, 2008 Author Share Posted November 3, 2008 Takk takk , men jeg tenkte ho ikke på at jeg skal på messa i dusseldorf , er kanskje mulig å gjøre et godt kjøp der på slike ting Quote Link to post
Recommended Posts