Enzo Startet 3.November.2008 Link til dette innlegget Startet 3.November.2008 (redigert) Er det noen som vet om steder å kjøpe slikt , evnt kan de skaffes billigere i utlandet ? Redigert 3.November.2008 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Thega Svart 3.November.2008 Link til dette innlegget Svart 3.November.2008 Ta kontakt med Poseidon på www.baatskolen.no han forhandler Wempe Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 3.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.November.2008 takk Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 3.November.2008 Link til dette innlegget Svart 3.November.2008 Jeg tror at det er lurere å ta kontakt med Catlina. Jeg har kjøpt mine 3 Wempe hos ham, bl.a. det som er vist over. Katal.og over alle instrumentene ligger på nettet ett eller annet sted. Send IM til Catlina, så får du sikkert svar. Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 3.November.2008 Link til dette innlegget Svart 3.November.2008 Hva koster slike instrumenter egentlig? Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 3.November.2008 Link til dette innlegget Svart 3.November.2008 Her fant jeg Wempe Norge, prislisten er i lenken: http://www.wempe.no/. Jeg har hygrometer/termometer, klokke og barometer i samme serie. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 3.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.November.2008 Takk takk , men jeg tenkte ho ikke på at jeg skal på messa i dusseldorf , er kanskje mulig å gjøre et godt kjøp der på slike ting Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.