Jump to content

Tar av meg hatten for BP og engasjemanget til medlemmene.

Ribtjenester

Recommended Posts

Helt utrolig hvor mye folk kan her og at folk hjelper hverandre til di grader.

Dette forumet er vel det som har spart folk for mest penger i hele Norge :flag:

Er veldig imponert over all kompetanse som er her og hvor villige folk er til og dele.

Er selv relativt ny her , men bruker forumet hver dag. Og vil takke alle for super hjelp.

Ser veldig frem til og møte mange av dere til sommern :sailing:

Kom gjerne med skryt dere andre også :crazy:

Hilsen Morten fra Fagerstrand.

Edited by Bavaria.Morten (see edit history)

www.ribtjenester.no

Så sant så sant.

Ikke bare er dette forumet en bunnløs kilde til kompetanse og gode råd om alt mulig men medlemmene her er gjennomført solide, vennlige og hjelpsomme folk.

Visst er det uenigheter om en og annen ting g innimellom bruses det litt i fjær her og der men i det store og det hele er vi båtvenner alle sammen.

Jeg har sagt det før men sier det gjerne igjen :Takk til baatplassen.no og alle dere som holder til her :cheers_wine::cheers::smiley: :smiley:

.

.

bmhe

Min beundring er størst for Ingar som startet dette og driver det med stø hånd. Imponerende arbeide og han har all grunn til å være stolt av dette :yesnod:

Vi andre som har mer skrivekløe enn forstand utnytter dette grovt - til egen og andres glede forhåpentligvis :smiley:

Skal vi se? Første treff på Eikan, andre på Eiken, tredje på Sykehusbrygga, fjerde i Åsgårdsstrand og til våren er vi forhåpningsvis tilbake på Sykehusbrygga. Det blir treff nr. 5 i rekken det.

Arrangeres i uka før eller etter Ferdern. Er vel ikke riktig bestemt enda?

Ingen andre BP-treff en dette i Oslofjordregionen, men det arrangeres også treff på Sør og Vestlandet.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Horten treff nr 3 i rekken blir det vel pleier å være i slutten av juni.

Riktig som rem skriver. Treffet i 2009 blir nummer fem i rekken. :flag:

I tillegg har vi i år hatt Båtplassenkonvoien hvor mange av våre medlemmer deltok med en etappe rundt der de bor. :flag:

Mvh Astor

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Et godt forum er veldig avhengig av mange innlegg, og kvantitet betyr kanskje mer enn kvaliteten når det gjelder popularitet. På baatplassen.no er aktiviteten høy og medlemmene viser et imponerende engasjementet. Stiller man et spørsmål får man nesten alltid gode svar tilbake. Takhøyden er stor og bra er det, tross en del upassende personangrep er debattene overveiende preget av konstruktive meningsutvekslinger og nyttig erfaringsoverføring. Kjempebra forum!!!

Henger meg på her. Ingar som startet det hele fortjener all ære, moderatorene også, og ikke minst oss alle som deler våre erfaringer og syn om alt mulig.

Det er mange navn som kan fremheves, men i redsel for å glemme noen tør jeg ikke nevne noen andre enn Ingar.

Utpå vinteren her skal det vel kåres en "vinner" blandt oss, så navnene kommer nok frem da nominasjonen begynner!

Bygdetulling med båtførerbevis!