Verrie Posted November 4, 2008 Share Posted November 4, 2008 Jeg skal ha laget lokk til instrumentpaneler, tilsammen 3 stk. Disse skal være "isboksformede", dvs med buet hjørne etc. Hvem kan lage dette/finnes der noe ferdigkjøpte greier ? Vi har et lokalt firma som lager mye i plexi, men ikke slik jeg ønsker det vistnok. Forslag? Quote Link to post
Mulligan Posted November 4, 2008 Share Posted November 4, 2008 Kreativ Plast på Nøtterøy. Quote Link to post
mons Posted November 4, 2008 Share Posted November 4, 2008 Hei Gyliplast i Søgne lager masse slikt, men jeg vet ikke om det er et aktuelt sted for deg. Sto lite i profilen om hvor i landet du er.. Mons Quote Mons Link to post
REM Posted November 4, 2008 Share Posted November 4, 2008 Skal du ha form som lokket til en skoeske, og med runde hjørner er det vel ingen vei utenom verktøyframtak og vakuumforming. Dette blir dyrt da du vel bare har en artikkel å avskrive invisteringene på? Hør med noen som driver med vakuumforming, bla. Unica på Ensjø i Oslo. Quote Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
LALUNA II Posted November 5, 2008 Share Posted November 5, 2008 Snakk med denne karen han lager det meste i plexi >Knut Kristiansen 4645 Nodeland 38 18 14 94 Mobiltelefon 909 91 492 Quote Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Verrie Posted November 5, 2008 Author Share Posted November 5, 2008 Takk skal dere ha alle sammen. Har p.t. turnè rundtomkring, og får nok stukket innom fleste av tipsene i løpet av noen dager, så får vi se om ikke vi kan få til noe greit. Rem, riktig at det er "one off", men med teknikker som finnes i dag antar jeg det neppe blir problem. Jeg skal forsåvidt ha trekk over fly/instrumenter, men det er under duggfall etc jeg ønsker ekstra beskyttelse......... Også ser det jo litt ordentlig ut også. Quote Link to post
benq Posted November 5, 2008 Share Posted November 5, 2008 Våger :nono: meg til å bruke samme tråden når den alt handler om plexiglass. På min båt er skyveluken ned til "lugaren" knust i ett hjørne, det ser ut som det er plexiglass i tykkelse ca.8 mm med svak oppover bue. Størrelsen er ca. 60cm bred og 90cm. lang, hvem lager slike luker? Quote Link to post
Recommended Posts