KaRsK Startet 6.November.2008 Del på Facebook Startet 6.November.2008 Hei har fjernet alt av utstyr/invetar i båten og har vasket hele skroget innvendig .. så nå vil jeg tørke opp og begynne montering :) Båten står inne i en stor garasje som ikke er oppvarmet og jeg har i dag gjort følgende.. satt inn 3kw varmluftsvifte der hvor motoren var , den får friskluft gjennom hullet der drevet stod. satt opp dekksluken i cabin for å få gjennomstrømming.. vil dette virke ? Se bilde. Sitér dette innlegget Link to post
Brynjar Svart 6.November.2008 Del på Facebook Svart 6.November.2008 Hvis det er teppe på dørken i cockpit blir det nok endel kondens under den havnepresenningen vil jeg tro. Ellers er tanken med gjennomtrekk god. Uansett vil en sånn opptørking ta litt tid. Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
KaRsK Svart 6.November.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.November.2008 Nei er ikke teppe :) heller ikke dieseltank Kan få låne en avfukter , er det en bedre løsning ? ( ikke industri avfukter altså) Sitér dette innlegget Link to post
KaRsK Svart 6.November.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.November.2008 hever denne igjen.. beklager maset... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.