omern Posted November 6, 2008 Share Posted November 6, 2008 Hei er ny her å jeg tenkte å registrere meg da jeg tenkte at her var det mye folk som visste alt mulig rart! så jeg har et enkelt spørsmål! Hvor kan jeg få tak i tomgangsgass-vaier fra konsollen å til påhengeren min? har en eller annen slags omc konsoll og en johnson 25 hk påhenger, 1984. har akkurat kjøpt båten å hatt den i et par dager, å har akkurat oppdaget av denne er fullstendig morken å må utskiftes! har ikke peiling på hvor jeg kan gå tak i noe sånt her, gjerne på nettet? :) på forhånd, takk for alle som gidder å svare! Quote Link to post
csvirus Posted November 6, 2008 Share Posted November 6, 2008 Hvis du med "tomgangsgassvire" mener en vanlig gass/gir-wire, fåes denne kjøpt hos de fleste nettbutikker for båtutstyr, og hos de fleste marinaer og forhandlere av forskjellige motormerker. Quote Link to post
Frank M Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 jeg har brukt ebay da jeg hadde omc motor.fant mye der Quote du vet hva du har men vet aldri hva du får Link to post
Ribtjenester Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 oslo marine service trur jeg det er noe som heter. gamle tom`s motorservice Quote www.ribtjenester.no Link to post
Recommended Posts