Jump to content

Volvo Penta MD70B, nokon med erfaringer?

bellen

Recommended Posts

Ja, den står i ein 35 fots sjark som eg lurer på å kjøpe. Men det ser ut som om planen blir lagt på is da det ser ut som om det kan bli problem med å få den fiskeriregistrert. Men om eg likavel finner på å kjøpe båten, så er eg interissert i instruksjonsboka om ikkje eigaren finner den.

Har skiftet endel kamakslinger på både 70, 100 og 120 serien....det første jeg gjør ved en overhaling av disse motorene, er å skjekke tilstanden på nevnte deler. Blir mer og mer vanskelig å få tak i deler til disse gamle motorene...

Eg jobber en del som mekaniker på VP verksted sjølv, så deler skal eg klare å få til en rimelig penge, og skruinga tar eg meg av sjølv. Så det skal ikkje ver noko problem.

Men takk for opplysninga. Veit du om fleire svakheter ved motoren?

Eg har ikkje jobba med dem så lenge, så eg kjenner ikkje til motoren personleg. Dei hadde instruksjonsbok av motoren når dei leita i arkivet sitt, så eg har fått lest litt i den i dag, men eg fekk ikkje den instruksjonsboka med dei. Eg regner med at eg får bestilt ei ny bok hos dei, men eg rekna også med at nokon her på forumet hadde ei liggande, som ikkje blir brukt, og som eg kunne overta for å ha liggande i båten.

Eg trur motoren er stellt bra med sidan store deler av sin levetid, så har den bare blitt brukt til hobbyfiske. Han fortalte at motoren er meget lettstarta, og at han ikkje etterfyller noko olje mellom oljeskifta, og det lover ganske bra.

Vil anbefale å ta en lekkasjetest på samtlige sylindre, sånn bare for å bekrefte tilstanden på stempelringer, foringer og ventiler, samt ta av vippearmer for kontroll av slitasje på trykkpungtene. Når vippearmer er av, ta opp støtstenger, ta av deksel på "baksiden" for tilkommst av ventilløftere. Se på disse, og dem vil avsløre tilstand på kam. Du vil og kunne se kammen.

Dette er enkle grep for å få en oversikt over tilstand på motoren...

JA...skulle jo ha nevnt scooping av sylinder....sier og mye om tilstanden...

men vær obs da på at dysene kan sitte litt om dem ikke har vært ute på en stund !! Slik at du ikke drar med koppersleeven som den sitter i .....

JA...skulle jo ha nevnt scooping av sylinder....sier og mye om tilstanden...

men vær obs da på at dysene kan sitte litt om dem ikke har vært ute på en stund !! Slik at du ikke drar med koppersleeven som den sitter i .....