Harmony Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 Noen som kan hjelpe meg med en mal for hvordan jeg får bort riper fra skrogsiden? Ripene er for dype til å kunne poleres bort. Jeg forstår at man kan legge gelcoat i ripene, for deretter å finpusse, rubbe og polere. Men det må da finnes en enklere metode ? Quote Link to post
JRK Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 Hei, Det går jo an å slipe alt ned slik at ripene forsvinner, om du har tykt nok lag, med gelcoat, men det er det vel ingen som vil Quote Link to post
Droll Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 Hvis ripene ikke går helt ned til glassfiberen kan du slipe deg ned med fint våt slip papir, for så å rubbe/polere opp igjen glansen ( OBS krever at du har tykk nok gel/topcoat). Er ripene for dype til å kunne slipes bort så har Jotun sparkel i forskjellige farver, er du heldig har de din farve.... Eventuelt fyll ripene med ny gel/top coat, ligger en beskrivelse ute her . Arne Kjetil Quote Deler søkes... Link to post
Recommended Posts