carmencita Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 Hei dere, må fjerne bunnstoffet på min 29 fots Wiksten, og lurte på forskjellige metoder. Tenkte først og fremst på å skrape bunnen ren for gammelt bunnstoff, noe som både er mye arbeid og tidkrevende. Har også lurt på å bruke nøtteskall til å sandblåse treverket, men er usikker på om det går an. Noen som har noen meninger og tips ? Mvh Carmencita Quote Link to post
index Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 Bruk skrape du! Så risikerer du ikke å ødelegge treverket. Men vent til det har blitt noen minusgrader, da blir bunnstoffet sprøtt og er lett å skrape av... Quote "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Frank Allan Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 Jeg brukte kaustikksoda og tapetlim, og høytrykks spyler. Quote Link to post
Frank Allan Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 Ja som sagt så har jeg gjort det og med bra resultat og jeg vet også andre som har brukt samme metode. Men man må ikke spare på vannet etterpå. Quote Link to post
Recommended Posts