Mouche Svart 9.November.2008 Link til dette innlegget Svart 9.November.2008 Hvorfor ikke la x-en overta båten som en del av oppgjøret og da til den pris hun mener båten er verdt? Da blir salget av båten hennes problem, hun må bære risikoen for å få solgt båten og til den pris hun håper samt at du er fri til å enten bare vente eller allerede nu begynne å drømme om en annen båt du kan kjøpe i stedet? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
hifo Svart 9.November.2008 Link til dette innlegget Svart 9.November.2008 synes slike gamle båter er flotte jeg. skulle jeg hatt en "ny" halvplaner til under 200000 kr var dette en jeg antagelig ville kikket på. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
oslofjord Svart 9.November.2008 Link til dette innlegget Svart 9.November.2008 Grunnet samlivsbrudd for nesten 1 år siden, og en pengekåt ex er det desverre kommet til at båten selges. Det er paradoksalt for det er jo som singel du virkelig trenger båt....hvis du speider etter nye bekjentkap. Det finnes ikke noe mer romantisk en en aften på fjorden.....og da treffer du muligens en som virlkelig verdsetter (og vil investere i) båtliv med deg.... Sitér dette innlegget Link to post
rago63 Svart 9.November.2008 Link til dette innlegget Svart 9.November.2008 Vent nå iallefall til etter julebordet - Det kan jo være at julebordet bringer en ny kvinnelig investor som gjør det mulig å beholde båten...... Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
oslofjord Svart 9.November.2008 Link til dette innlegget Svart 9.November.2008 Det er jo også paradoksalt å måtte selge båten pga pengeproblemer for det er akkurat når hverdagens triviliteter og problemer tårner seg opp at man trenger å kunne å kaste loss (gjerne med gode venner) og koble av i frisk sjøbris.......... Og hvis man ikke tar seg råd til hotellferie i inn eller utland..har man jo med båt uansett et flott og billig feriealternativ hvor man kan invitere med andre uten at det koster skjorta. Sitér dette innlegget Link to post
Hallaron Svart 9.November.2008 Link til dette innlegget Svart 9.November.2008 Hvorfor ikke la x-en overta båten som en del av oppgjøret og da til den pris hun mener båten er verdt? Da blir salget av båten hennes problem, hun må bære risikoen for å få solgt båten og til den pris hun håper samt at du er fri til å enten bare vente eller allerede nu begynne å drømme om en annen båt du kan kjøpe i stedet? Dette er faktisk en meget god idé. Jeg fikk min båt av en kone som hadde tatt den som en del av oppgjøret. Hun satt på den i et års tid eller sånn før hun solgte den til meg for en rimelig penge.... Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.