AQ140A Startet 9.November.2008 Link til dette innlegget Startet 9.November.2008 Hei. Lurer på om det er noen som kunne gi meg noen erfaringer på ny bensintank. Den gamle er av alu. og 180 liter. Ingenting i veien med den, men sikkert noe tung og stor, og litt dårlig tilkomst for rengjøring. Har tenkt på en mindre tank, feks 80 liter i plast, men har pr. dags dato ingen erfaringer om dette er ok. Har en volvo penta aq140a. Noen som har noen erfaringer å dele? Sitér dette innlegget Link to post
AQ140A Svart 5.Mai.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 Tar opp igjen denne da jeg hiver ut den gamle. Er det noen som har tips om leverandører? De tankene som er i maritim er begrenset mtp. dimmensjoner. Sitér dette innlegget Link to post
MartinN Svart 5.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 Jeg får spesialtilpasset min fra Ilas Marine (Lambertseter Industri).. Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 5.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2009 Sett på sidene til Flak.no ? Jeg bestilte tanken min derfra. Den er ca 120X20X30, sånn ca. Den er på 75 ltr. Man får kjøpt braketter som man skrur eller plaster fast, og tanken sitter med nylonbånd slik at den lett kan plukkes ut hvis man trenger det. Tanken min kosta rundt 1800kr. Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.