AQ140A Posted November 9, 2008 Share Posted November 9, 2008 Hei. Lurer på om det er noen som kunne gi meg noen erfaringer på ny bensintank. Den gamle er av alu. og 180 liter. Ingenting i veien med den, men sikkert noe tung og stor, og litt dårlig tilkomst for rengjøring. Har tenkt på en mindre tank, feks 80 liter i plast, men har pr. dags dato ingen erfaringer om dette er ok. Har en volvo penta aq140a. Noen som har noen erfaringer å dele? Quote Link to post
AQ140A Posted May 5, 2009 Author Share Posted May 5, 2009 Tar opp igjen denne da jeg hiver ut den gamle. Er det noen som har tips om leverandører? De tankene som er i maritim er begrenset mtp. dimmensjoner. Quote Link to post
MartinN Posted May 5, 2009 Share Posted May 5, 2009 Jeg får spesialtilpasset min fra Ilas Marine (Lambertseter Industri).. Quote Link to post
Brodern Posted May 5, 2009 Share Posted May 5, 2009 Sett på sidene til Flak.no ? Jeg bestilte tanken min derfra. Den er ca 120X20X30, sånn ca. Den er på 75 ltr. Man får kjøpt braketter som man skrur eller plaster fast, og tanken sitter med nylonbånd slik at den lett kan plukkes ut hvis man trenger det. Tanken min kosta rundt 1800kr. Quote Føkk deg... Link to post
Recommended Posts