Pelle Parafin Posted November 10, 2008 Share Posted November 10, 2008 Kan hylsepakningen skiftes når båten ligger på sjøen,itillfelle, fosser det mye vann inn når du skruer av pakkboksen? Kan jeg gjøre dette selv,eller må det fagfolk til? Quote Link to post
rogre Posted November 10, 2008 Share Posted November 10, 2008 søk i trådene som er omtalt om emne. Vet det er beskrevet i tidligere tråder hvordan skifte pakning mens båten ligger på sjøen. Quote Link to post
Indiana II Posted November 10, 2008 Share Posted November 10, 2008 Hei! For og demontere den gamle pakkboksen som pakningene ligger inni så må propellakslingen trekkes tilbake. Du må få båten over vann for og utføre en slik jobb. Jeg gjorde det på min i mars i år. Da lå den tørt og godt på land..... Det positive er at dette kan du nok utføre selv. Quote Link to post
Pelle Parafin Posted November 10, 2008 Author Share Posted November 10, 2008 Kommentar fra moderator:Innlegget er slettet da det ikke følger reglene for sitering. Posteren oppfordres til å legge det inn på nytt med sitering iht reglene.For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum' samt Etikette Quote Link to post
Pelle Parafin Posted November 10, 2008 Author Share Posted November 10, 2008 Hei! For og demontere den gamle pakkboksen som pakningene ligger inni så må propellakslingen trekkes tilbake. Pakkboksen ligger inne i båten,der hvor smørekoppen er,det jeg frykter er vanninntrengning når jeg skruer av pakkboksen og fjerner den gamle pakningen.Utvendig er der ingen pakkboks. (vannkjølt hylse) Quote Link to post
Lazyjack Posted November 10, 2008 Share Posted November 10, 2008 Hvis det er snakk om god gammeldags pakkboks med talgpakning så kan du pakke om denne mens båten ligger på sjøen. Kutt ferdig nye pakninger så du har dem klar før du tar ut de gamle. Quote Link to post
Dreamer Posted November 10, 2008 Share Posted November 10, 2008 Hvis det er pakkboks med talgpakning, kan du gjøre dette mens båten ligger på sjøen. Det er normalt ikke nødvendig å ta ut de gamle pakningene. Legg en ny (eller flere hvis det er plass) oppå de gamle. Vannsølet er helt minimalt. Quote Link to post
Recommended Posts