sofa Startet 10.November.2008 Del på Facebook Startet 10.November.2008 Hei volvo 208 dp med 2,30 utveksling , Hva slags motorer er egnet til disse drevene med den giringen. Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 10.November.2008 Del på Facebook Svart 10.November.2008 På min aq 140 med 125 hk, sitter det drev med 2,15-1 Kan vel sikkert montere på en 4 syl og justere turtallet med propell Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
sofa Svart 11.November.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.November.2008 Hei Da jeg kjøpte båten var det dp med 2,3 utveksling og det fungerte ikke så jeg bygde om til sp og 2,15 utvekslig, i den prossesen så måtte jeg kjøpe et komplett drev med bakplate og hele rusket, så jeg sitter nå med et overhalt dp drev 2,3-1 med bakplate + et undervanshus dp2,3-1 og 2 sett b1 proppeller .og dette skal jeg prøve og selge,så det hadde vært greit å vite hva som er den beste motoriseringen til drevene ( domt vis en kar kjøper feil ) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.