Framtia Startet 12.November.2008 Link til dette innlegget Startet 12.November.2008 Se artikkel på seilas.no Gobius 4 septiktankmåler og Arimars multisensor (fart og dybde) kommer på min liste til nissen i år. Vurderer også å prøve ut Strong grip (kalesjeklemme). Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
HaHa Svart 12.November.2008 Link til dette innlegget Svart 12.November.2008 Jeg ønsker meg en fartsmåler som ikke krever et nytt hull i skroget. På min liste står også en hendig liten båtovn. Strong Grip var dyre. Jeg er veldig fornøyd med disse fra Biltema. Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 12.November.2008 Link til dette innlegget Svart 12.November.2008 Hei, Trenger også en gobius. Er det noen som har erfaring? Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 12.November.2008 Link til dette innlegget Svart 12.November.2008 Vet ikke om det er noe jeg trenger, men det er fort gjort å skape et behov Skal til Hawaii i mars, noen som vet om noe som er lurt å ta med hjem derfra? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 12.November.2008 Link til dette innlegget Svart 12.November.2008 noen som vet om noe som er lurt å ta med hjem derfra? Brun hud, blomstrete skjorte og et digert glis . Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Tore B Svart 12.November.2008 Link til dette innlegget Svart 12.November.2008 Brun hud, blomstrete skjorte og et digert glis . Skal nyte medbragt der borte.....kanske de tar innbytte? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.