Framtia Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Se artikkel på seilas.no Gobius 4 septiktankmåler og Arimars multisensor (fart og dybde) kommer på min liste til nissen i år. Vurderer også å prøve ut Strong grip (kalesjeklemme). Quote Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
HaHa Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Jeg ønsker meg en fartsmåler som ikke krever et nytt hull i skroget. På min liste står også en hendig liten båtovn. Strong Grip var dyre. Jeg er veldig fornøyd med disse fra Biltema. Quote Link to post
JRK Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Hei, Trenger også en gobius. Er det noen som har erfaring? Quote Link to post
Tore B Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Vet ikke om det er noe jeg trenger, men det er fort gjort å skape et behov Skal til Hawaii i mars, noen som vet om noe som er lurt å ta med hjem derfra? Quote Link to post
index Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 noen som vet om noe som er lurt å ta med hjem derfra? Brun hud, blomstrete skjorte og et digert glis . Quote "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Tore B Posted November 12, 2008 Share Posted November 12, 2008 Brun hud, blomstrete skjorte og et digert glis . Skal nyte medbragt der borte.....kanske de tar innbytte? Quote Link to post
Recommended Posts