Haakon Startet 27.April.2004 Del på Facebook Startet 27.April.2004 Skal skifte ut tetningslistene mellom vindusramma og skroget pga lekasje. Det er av typen b eutylbånd, er det noen som har erfaring med dette, evt om det er noe spesielt jeg må passe på under montering Sitér dette innlegget Link to post
Guest Sparky Svart 27.April.2004 Del på Facebook Svart 27.April.2004 Heter det ikke BUTYL? Har lest noe om dette på en eller annen side vedrørende skifting av vinduer for Maxi 77 seilbåt. Det finnes norske,svenske og danske sider hvor du finner noe om dette. En person opplyser om at bilverksteder har dette. (i Danmark) mvh jan Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 27.April.2004 Del på Facebook Svart 27.April.2004 Heter det ikke BUTYL? En person opplyser om at bilverksteder har dette. (i Danmark) Det er riktig Jan, det er Butylbånd som er navnet. I tillegg til bilverksteder, vil også glassmester verksteder ha slike bånd. Forsøk der. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Haakon Svart 27.April.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.April.2004 Det stemmer nok at det heter Butyl, har kjøpt meg en rull med dette båndet hos en glassmester, men er det noen som har erfaring med butylbånd? Sitér dette innlegget Link to post
Haakon Svart 27.April.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.April.2004 Fikk de tipsene jeg trengte på denne siden: http://maximalt.dk/Artikler/Ruderne.htm Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 27.April.2004 Del på Facebook Svart 27.April.2004 maxi ruler Hvorvidt MAXI ruler, skal jeg ikke ta stilling til, men det er vel ikke mange båter det finnes mer omfattende teknisk dokumentasjon, en til nettopp MAXI. og masse av denne dokumentasjonen er også aktuell for andre båter fra samme tidsepoke Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.