Imis Startet 16.November.2008 Del på Facebook Startet 16.November.2008 Hei. Tenkte legge alu. dekk + overbygg på skrog av plast, har ikke helt bestemt meg for skrog enda, men blir i størrelse 35 fot(11*4m) Noen som vet om firma som utfører slikt arbeid i møre og romsdal? Mvh Imis Sitér dette innlegget Link to post
p-kaill Svart 16.November.2008 Del på Facebook Svart 16.November.2008 Dette gjør de fleste verksteder som driver med aluminiumsarbeide. Sitér dette innlegget Link to post
Imis Svart 16.November.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.November.2008 Takk for svar. Ja de gjør vel det. De jeg har vært i kontakt med er båtbyggere(alu båter), men de har ikke kapasitet før langt frem i tid. Får prøve å kontakte noen som driver mek. verksted i litt mindre skala og håpe de har kapasitet innen rimelig tid. Vil gjerne ha noen som har utført lignede arbeid tidl., men det skal vel gå å finne, er jo mang en trebåt med aluoverbygg. Får prøve søke litt på 1881 Sitér dette innlegget Link to post
ZOLPIDEM Svart 30.Juli.2012 Del på Facebook Svart 30.Juli.2012 Hei, fant du et verksted som driver med dette i møre og romsdal? har et lignende prosjekt på en tre båt/ fiske sjark. Sitér dette innlegget Link to post
Fiks Svart 30.Juli.2012 Del på Facebook Svart 30.Juli.2012 Hvorfor ikke bygge dekk og overbygg i divinycell sandwich? Det er mye lettere å tilpasse enn aluminium og overbygget er ferdig isolert og krever minimalt med vedlikehold. Sitér dette innlegget Link to post
S-Tech Svart 30.Juli.2012 Del på Facebook Svart 30.Juli.2012 Se på linken: http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=35231340 Mek. Verksted som bygger alu båter. Om de tar på seg slike oppdrag vet jeg ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.