SkipsrederGranli Startet 18.November.2008 Del på Facebook Startet 18.November.2008 Hei Jeg skal lime fast noen rustfrie stålplater til glassfiberen i båten.... Hva skal jeg lime med? Bare vanlig sikaflex feks? Å så skal jeg polere disse stålplatene så de blir helt blanke..Hva burde jeg bruke til å polere med?? Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 18.November.2008 Del på Facebook Svart 18.November.2008 Hvor stor belastning blir det på disse platene? Eg ville brukt sika/tec7 til liming, og autosol til polering... Sitér dette innlegget Link to post
SkipsrederGranli Svart 18.November.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.November.2008 blir ikke noe belastning...det er til "dashbord" for instrumentene og en plate under gass/gir kontroll og en plate under bryterpanel... Autosol høres jo ut som veldig mye jobb da hehe..har fått tips om en sånn tøybelagt sak til å sette på drillen...vil det funke tru? Tec7 vil hefte godt til både stål og glassfiber? Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 18.November.2008 Del på Facebook Svart 18.November.2008 vil ikke tec7 eller lignende bruke lang tid på å herde mellom stål og glassfiber? Jeg tror jeg ville sett meg om etter noe 2 komponent. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.