Jump to content

Båtbutikker i strømstadområde

kællen

Recommended Posts

Man har jo den bøtbutikken som ligger ved den søndre delen av havna i Strømstad da. Borte ved "The Cod" og fiskemottaket der. Man ser den fra veien når man kjører mot der hvor Strømstad-Sandefjord båten legger til. Husker ikke hva den heter men de har sikkert kartplottere der og sansynligvis ankervinsjer også. Usikker på hvor mye det er å spare på å handle der.

Ideell båt er den som ikkje får større fart

enn at føraren reagerer like snart

Hvis du kjører litt lenger sydover enn Strömstad, så finnes det flere å velge i! RNmarin Ligger ved E6, på Torp utenfor Uddevalla, liten butikk med det meste, veldig hyggelig folk! Ellers så finnes det butikker i Tanum, Grebbestad og videre nedover, men disse tror jeg er dyre! :confused:

Jepp. Bare man har litt oversikt over priser og kan sile ut hva som er "messepris" ala bullshit og hva som er en virkelig GOD messepris.

Husker messa på Lillestrøm i år da jeg hadde sjekka opp riktig veil. pris på to Furuno ekkolodd på forhånd og "messetilbudet" som de forsøkte seg med var nøyaktig summen som sto oppført som veil. pris. Ingenting ekstra med på kjøpet eller sånn. Utrolig at de tør. Selgeren begynte å stamme da jeg nevnte det og vred over på hvor fantastisk ekkolodd det var med digitalt støyfilter og bla bla bla.

Så messepris kan være så mangt. Men for all del, vet om mange som har gjort gode messekjøp.

Ideell båt er den som ikkje får større fart

enn at føraren reagerer like snart

Er det noen som vet om noen gode båtbutikker i strømstadområdet, jeg er på jakt etter kartplotter og ankervinsj, og lurer på om det kan være noe og tjene på og handle i svergie.

Anbefaler deg heller å kjøpe på amerikanske eller andre utenlandske nettbutikker. Mye å velge i hvis du tar deg tid til å lete litt til en helt annen pris enn du må betale her hjemme. I tillegg kan det være en fordel å sjekke om produktet har " world wide " garanti.