kællen Startet 19.November.2008 Link til dette innlegget Startet 19.November.2008 Er det noen som vet om noen gode båtbutikker i strømstadområdet, jeg er på jakt etter kartplotter og ankervinsj, og lurer på om det kan være noe og tjene på og handle i svergie. har forøvrig tittet på disse, noen som har erfaringer med de. http://batbua.no/index.php?page=shop.produ...rt&Itemid=1 http://gulesider.dinpris.no/?cid=43&gi...&pid=529079 eventuelt samme plotter uten lodd Sitér dette innlegget Link to post
Trulte37 Svart 19.November.2008 Link til dette innlegget Svart 19.November.2008 Man har jo den bøtbutikken som ligger ved den søndre delen av havna i Strømstad da. Borte ved "The Cod" og fiskemottaket der. Man ser den fra veien når man kjører mot der hvor Strømstad-Sandefjord båten legger til. Husker ikke hva den heter men de har sikkert kartplottere der og sansynligvis ankervinsjer også. Usikker på hvor mye det er å spare på å handle der. Sitér dette innlegget Ideell båt er den som ikkje får større fart enn at føraren reagerer like snart Link to post
Sea Oasis Svart 19.November.2008 Link til dette innlegget Svart 19.November.2008 Det er nok ingen ting å spare , båtutstyr er ikke billig i Sverige Sitér dette innlegget Link to post
1975david Svart 19.November.2008 Link til dette innlegget Svart 19.November.2008 http://www.maringuiden.se/webbutiker/ Sitér dette innlegget Link to post
Moas-ark Svart 19.November.2008 Link til dette innlegget Svart 19.November.2008 Hvis du kjører litt lenger sydover enn Strömstad, så finnes det flere å velge i! RNmarin Ligger ved E6, på Torp utenfor Uddevalla, liten butikk med det meste, veldig hyggelig folk! Ellers så finnes det butikker i Tanum, Grebbestad og videre nedover, men disse tror jeg er dyre! Sitér dette innlegget Nancy, trenekke 21 fot fra 1930. 1995-2001 Arina hvalersnekke 27 fot. 2001-2008 Miranda mahognysnekke 33 fot. 2008- 2021 Dirlanda, tre-motorseiler, 29 fot. 2021- Link to post
Polarn Svart 19.November.2008 Link til dette innlegget Svart 19.November.2008 Man kan jo alltids kjøpe det på båtmessa til messe pris Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Trulte37 Svart 19.November.2008 Link til dette innlegget Svart 19.November.2008 Jepp. Bare man har litt oversikt over priser og kan sile ut hva som er "messepris" ala bullshit og hva som er en virkelig GOD messepris. Husker messa på Lillestrøm i år da jeg hadde sjekka opp riktig veil. pris på to Furuno ekkolodd på forhånd og "messetilbudet" som de forsøkte seg med var nøyaktig summen som sto oppført som veil. pris. Ingenting ekstra med på kjøpet eller sånn. Utrolig at de tør. Selgeren begynte å stamme da jeg nevnte det og vred over på hvor fantastisk ekkolodd det var med digitalt støyfilter og bla bla bla. Så messepris kan være så mangt. Men for all del, vet om mange som har gjort gode messekjøp. Sitér dette innlegget Ideell båt er den som ikkje får større fart enn at føraren reagerer like snart Link to post
Hansi Svart 20.November.2008 Link til dette innlegget Svart 20.November.2008 Er det noen som vet om noen gode båtbutikker i strømstadområdet, jeg er på jakt etter kartplotter og ankervinsj, og lurer på om det kan være noe og tjene på og handle i svergie. Anbefaler deg heller å kjøpe på amerikanske eller andre utenlandske nettbutikker. Mye å velge i hvis du tar deg tid til å lete litt til en helt annen pris enn du må betale her hjemme. I tillegg kan det være en fordel å sjekke om produktet har " world wide " garanti. Sitér dette innlegget Link to post
Vierskjær Svart 20.November.2008 Link til dette innlegget Svart 20.November.2008 Det er godte tilbud å hente i disse høst -og vintermåneder, hos Engo i Tønsberg. Kartplottere ville jeg som foregående sier, sjekket på nettet. Prøv denne; http://www.thefind.com/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.