Hallaron Startet 19.November.2008 Del på Facebook Startet 19.November.2008 Hadde gleden av å se igjen den første seilbåten min i dag. Etter å ha tilbrakt noen år i grenland har båten tatt til vett og kommet til Arendal igjen. Nåværende eier hadde noen spørsmål til meg og jeg svarte etter beste evne. Imidlertid kan jeg ikke huske hva de ulike lampene på kontrollpanelet til MD5'en var. Noen som husker hva de tre lampene er til? markert med rødt (hvilken som er lading temp osv..) Lurer også felt på hva den lille uttrekksbryteren (markert med grønn) er til. Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
HansT Svart 19.November.2008 Del på Facebook Svart 19.November.2008 litt vanskelig og se på bildet. Men er det noen symboler på de rød eller er det bare lys? Den grønne bryteren er litt verre...er den til motoren?vis ikke så kan den være til lanterner.... Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 19.November.2008 Del på Facebook Svart 19.November.2008 Rød venstre er: Temperature warning lamp Rød midten er : Oil pressure warning lamp Rød høyre er: Charging control lamp Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Hallaron Svart 20.November.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.November.2008 Takker mye polar 770 - du kjenner ikke til hva den lille bryteren er til også? Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.