Brizo Startet 19.November.2008 Del på Facebook Startet 19.November.2008 Er det noen båtfolk der ute i høstmørket som har erfaringer med å handle med Oslo Båtsenter A\S ? Ship O`hoy Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 20.November.2008 Del på Facebook Svart 20.November.2008 Har vært nære på - men aldri helt falt for Nimbusene. Ville sjekket pris hos dem og hos Gressvik Marina for å være sikker på at du får en god pris. Sitér dette innlegget Link to post
Fluctus Svart 20.November.2008 Del på Facebook Svart 20.November.2008 Jeg har kjøpt min Nimbus 340 Commander der - og jeg er MEGET godt fornøyd. De har levert ihht. avtale, yter topp service og jeg har ikke hatt noen problemer med å fikse de få reklamasjonene jeg har hatt. Men hvis du skal kjøpe en 340 så ringer du meg istedet (vi kjøper seilbåt - hvis vi får solgt 340-en...) Sitér dette innlegget Link to post
Luigi Svart 21.November.2008 Del på Facebook Svart 21.November.2008 Begge mine naboer innover i bukta har kjøpt hver sin nye 30-fots Nimbus. De er IKKE fornøyd i det hele tatt. Mest pga at de har pest voldsomt med å få rettet må reklamasjoner som at de glemmer å koble VHFen riktig, fiksing av plast feil osv. Men i lys av at man ikke skal hetse andre for mye, så kan du evt heller sende meg en IM, så kan jeg utdype det. Har IKKE egen erfaring, men sitter med den ene av de to ved siden av meg nå. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.