Amorosa Svart 13.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2005 Men det er kanskje noe en må finne seg i, siden kråka er en del av byen Moss. Den er jo avbildet i byvåpenet..... <{POST_SNAPBACK}> Hva skal vi på Skjærhalden si da som har en havfrue i "Byvåpnet" Havfruen malt av Guy Krohg Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 13.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2005 Hva skal vi på Skjærhalden si da som har en havfrue i "Byvåpnet" Hadde da vært mye triveligere med en havfrue på dekk, istedet for disse j... måkene/kråkene! Er ikke sikkert ho mor hadde likt det kanskje??? Få dessverre ikke linken til å virke, men........... Sitér dette innlegget Link to post
lacy Svart 6.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2005 Der jeg har båten, er vi 5-6 båter som ligger på svai. 3 av oss har beige kallesje, og det er kun MIN kallesje de driter på - selv om jeg har måkejager Skal prøve leke-slange og CD i sene. Sitér dette innlegget Link to post
evenR4u Svart 6.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2005 Her er en intressant amerikansk uppfinning som finns i Helsingborgs havn fra 1500kr ex moms og uppåt <{POST_SNAPBACK}> Du verden - hva kan ikke ingeniører frembringe? Sitér dette innlegget evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.