Jump to content

Bra standard på lystbåtene i Norge

Pelle Parafin

Utstyr på fritidsbåtene  

241 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

går det ann å ha litt lenger redigeringstid i slike tilfeller som dette?

Å endre på spørsmålene i en poll etter at medlemmer er begynt å svare er en uting etter mitt syn, en manipulerer jo da på en måte de svarene som allerede er gitt. Om jeg svarer i en Poll så er det med bakgrunn av i de svaralternativer som er tilgjengelige, og at det da skal komme andre alternativer etter at jeg har avgitt mitt svar vil påvirke sannehetsgehalten av hele pollen. Ikke så viktig i denne pollen som går på konkret utstyr, men prinsippet blir det samme. Etter mitt syn burde det ikke være mulig i det hele tatt å redigere etter at noen har begynt å svare.

Bruk heller litt lengre tid på å tenke igjennom spørsmålene før en setter i gang en poll! :sailing:

lite økonomisk løsning etter min mening å slippe ut kulden hver gang

Dette er et knapt nok eksisterende problem. En myte, mer eller mindre... Luftvolumet i kjøleskapet krever minimalt med energi for å kjøles ned. Lunken mat man setter inn i skapet derimot, bruker mengder av energi for å komme ned på rett temperatur. Lars H testet dette for en stund siden, og forskjellen på om døren ble åpnet gjentatte ganger kontra at skapet stod lukket hele tiden var knapt målbar! Derimot Så økte strømforbruket betydelig om melkekartongen ble tatt ut, satt på frokostbordet en halvtime og deretter satt inn igjen. Så det er mye bedre å ta kartongen ut av skapet hver gang man trenger påfyll, for så å sette den inn igjen. Selv om man gjør dette gjentatte ganger, bruker man mindre strøm enn om man lar kartongen stå ute...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...