Gunga Din Svart 21.November.2008 Link til dette innlegget Svart 21.November.2008 En myte, mer eller mindre... det finns ju en annen praktisk side av o ha en kjölboks oxo........ den går ju o åpne ner man ligger nedkrengd........ Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
plimsoll Svart 21.November.2008 Link til dette innlegget Svart 21.November.2008 Jeg har kjøleskap med skuffer. Det har vist seg å være praktisk med tilkomst av varene og at det ikke detter noe på gulvet i sjøgang. Dette har vært på markedet lenge. Hvorfor folk kjøper kjøleskap med dør når det har det plassert på dørken forstår jeg ikke. Kjøleskap med skuffer Sitér dette innlegget Link to post
Pelle Parafin Svart 21.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.November.2008 dette blir helt feil, sorry . hvis 114 av 138 har kjøleskap blir det ikke 8,36% Helt enig med deg,er det ingen som kan forklare hva denne prosentandelen står for? Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 21.November.2008 Link til dette innlegget Svart 21.November.2008 Flytt komma en plass så blir det riktigere, men fortsatt ikke riktig? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
nimbuster Svart 21.November.2008 Link til dette innlegget Svart 21.November.2008 Jeg antar at alle svaralternativene tilsammen blir 100 %. Det er jo fullstendig feil oppsett hmp prosentfordelingen. Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 21.November.2008 Link til dette innlegget Svart 21.November.2008 Skulle % vært brukt til noe vettugt så måtte denne pollen deles opp i ett spørsmål for hvert alternativ med f.eks. ja og nei svar... Da kunne denne pollen muligens vært brukt til noe formuftig... Men generelt så startes det jo en god del poller her på forumet som er lite gjennomtenkt etter mitt syn og uten at trådstarter på noen måte konkluderer mot slutten... Da ser jeg liksom ikke helt nytteverdien av en poll annet enn at det er en tidtrøyte Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
hifo Svart 21.November.2008 Link til dette innlegget Svart 21.November.2008 hilsen polltrollet ;-) Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.