Ficher Startet 20.November.2008 Link til dette innlegget Startet 20.November.2008 http://www.avis2.no/nyheter/Dette_ville_gj...oeulken_sjoesyk Sitér dette innlegget Link to post
andersm Svart 21.November.2008 Link til dette innlegget Svart 21.November.2008 ikke bare sjøsyk, ser jo direkte livsfarlig ut det der Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 21.November.2008 Link til dette innlegget Svart 21.November.2008 Helt vanlig ombord hos meg Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 21.November.2008 Link til dette innlegget Svart 21.November.2008 Helt vanlig ombord hos meg Nå har ikke jeg så store dørkeflater, så konsekvensene blir noe mindre..... Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 21.November.2008 Link til dette innlegget Svart 21.November.2008 Møtte de den årlige Princess-konvoien ? Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
hifo Svart 21.November.2008 Link til dette innlegget Svart 21.November.2008 håper aldri jeg opplever så mye sjøgang. man bør kunne gå nesten oppreist, selv om man har drukket det man orker. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Frøken Fryd Svart 21.November.2008 Link til dette innlegget Svart 21.November.2008 Tror han der etter 5 minutter hadde drukket nok iallefall... Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 21.November.2008 Link til dette innlegget Svart 21.November.2008 Oioi, så dere han som fløy igjennom rommet eller? Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Ribtjenester Svart 21.November.2008 Link til dette innlegget Svart 21.November.2008 Møtte de den årlige Princess-konvoien ? Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.