Frode R Posted November 21, 2008 Share Posted November 21, 2008 har revet ut allt interiøret i snekka og skal bygge nytt i løpet av vinteren. de dørkplatene (røde)som satt der var satt fast med glassfiber til skroget lik grønnfargen på bildet. er dette den vanlige måten å gjøre det på eller er det bedre å skru(blå) ned i spantene. ved ikke å bruke glassfiber får vel evnt. fuktighet muligheten til å renne ned i kjølsvinet og eventuelt bli lenset ut Frode Quote Link to post
jonn Posted November 21, 2008 Share Posted November 21, 2008 Hvor er vannlinja? Dørken bør være over vannlinja, dersom vannet fra dørken skal renne ut i sjøen igjen? Quote Link to post
Link Posted November 21, 2008 Share Posted November 21, 2008 mine dørkplater er skrudd i spanta, å det fungerer ut merket, så det er er en god løsning! Quote Tidligere GABBA 2 Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.