edo Startet 21.November.2008 Del på Facebook Startet 21.November.2008 Var ute hos VP forhandleren i Arendal for en tid siden, jeg trengte noen småting som måtte bestilles derfra, jeg tok også med meg en anode til QL baugthruster, prisen for denne var 190,-. Da jeg kom hjem sjekket jeg prisen hos Maritim; 70,-. Nesten 3 ganger så dyr Håper den holder 3 ganger så lenge Sitér dette innlegget Sollux 24 AC Scand Baltic 29 Scand 360SE Link to post
Likeråfiske Svart 21.November.2008 Del på Facebook Svart 21.November.2008 I Harstad er vi heldige som har Båtsenteret. Harstad" wave. Gode prisen som matcher nettprisene. Sitér dette innlegget likeråfiske Link to post
edo Svart 21.November.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.November.2008 I Arendal har vi maritim, det er en kjempebra butikk med folk som vet hva de snakker om og er flinke til å gi råd. Prisene er også til å leve med Sitér dette innlegget Sollux 24 AC Scand Baltic 29 Scand 360SE Link to post
Capitaine Svart 21.November.2008 Del på Facebook Svart 21.November.2008 Håper den holder 3 ganger så lenge For din del håper jeg ikke det. Da er det noe annet som vil bli tært istedet for anoden... Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 22.November.2008 Del på Facebook Svart 22.November.2008 Båt koster. Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 22.November.2008 Del på Facebook Svart 22.November.2008 jeg pleier som regel å handle det meste på maritim i bergen,der får jeg altid gode råd og god service Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 23.November.2008 Del på Facebook Svart 23.November.2008 Jeg handler der jeg får best service og hjelp når jeg trenger det. Prisen er viktig, men ikke så viktig for meg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.