Stephan Startet 21.November.2008 Link til dette innlegget Startet 21.November.2008 Jeg trenger en ny septikktank og vil ha den i syrefast stål. Den skal være rektangulær og romme ca 60 liter. Er det noen her som vet om folk som lager slikt etter mål, og helst i Akershus, og hva et slikt prosjekt kan tenkes å koste? Stephan Sitér dette innlegget Link to post
barentz Svart 21.November.2008 Link til dette innlegget Svart 21.November.2008 Lag tegning og skikkelige spesifikasjoner, kanskje noen her kan lage eller kjenner noen som kan gjøre det. Eller ta tegninga med og oppsøk en vidregående skole for mekaniske fag. Be om at de trykkprøver den for deg slik at du vet den er tett. Sitér dette innlegget Link to post
Kire Svart 21.November.2008 Link til dette innlegget Svart 21.November.2008 Hentet min nye tank på Ertec i Tvedestrand forrige dagen. 2 utløp, 2 luftinger, 95 liter. Kr 2.900,- + mva. Et lekkert stykke arbeid av superproffe folk og topp service. Mailet dem en tegning. NB: er trykktestet med 3 meter vannsøyle, et must.... Sitér dette innlegget Link to post
Sjøkua Svart 22.November.2008 Link til dette innlegget Svart 22.November.2008 Hei jeg har brukt ilas noen ganger å de lager bra og til en overkommelig pris! http://www.ilasmarine.no/sw12300.asp Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 22.November.2008 Link til dette innlegget Svart 22.November.2008 Ellers så har jo Maritim ferdige tanker i rustfritt stål. Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 22.November.2008 Link til dette innlegget Svart 22.November.2008 Ellers så har jo Maritim ferdige tanker i rustfritt stål. Pass på martim- syrefast stål, ikke rustfrittstål. Seasea - rustfrittstål. Begge er ikke samme type. Kjøpte septitank hos seasea og trodde det var syrefast. Nei, det er rusrfrittstål septitank hos seasea.Tok feil. Maritim har ikke rustfrittstål, kun syrefast septitank. At-le Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 22.November.2008 Link til dette innlegget Svart 22.November.2008 Hmm...det skulle ikke tilfeldigvis være samme tanken hos Maritim og Seasea? - Rustfritt og syrefast er folkelige betegnelser , det er ståltypebetegnelsen/spec. en bør se på tenker jeg, men er for øvrig enig med At-le. Jeg har Seasea sin tank, den er fremdeles hel etter tre år :-) vi bare advare mot plastanker, lukt er da knapt til å unngå. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.