At-le Startet 22.November.2008 Del på Facebook Startet 22.November.2008 25 prosent rabatt salg hos Seasea. Løp og kjøp. At-le Sitér dette innlegget Link to post
Servicemannen Svart 22.November.2008 Del på Facebook Svart 22.November.2008 Seasea i Norge har samme kronepris og i Sverge. Der blir tilbudsprisene vesentlig lavere i Sverge og kan sammenlignes engro-priser på mange varer fra agenturer her i Norge. Løp og kjøp... Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
TMe Svart 22.November.2008 Del på Facebook Svart 22.November.2008 Her er julegaven for de motorinteresserte: http://www.bacc.no/w-agora/view.php3?site=...;key=1189371175 Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 22.November.2008 Del på Facebook Svart 22.November.2008 Men hvor kjøper man den? Må man til Bergen? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
TMe Svart 22.November.2008 Del på Facebook Svart 22.November.2008 http://www.nautisk.no/products/ka_e_det_det_e_vri_x12683 Boka har ISBN nr. og vil kunne bestilles gjennom en hver bokhandel eller gjennom nettbutikken til Nautisk Forlag. Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 22.November.2008 Del på Facebook Svart 22.November.2008 Min julegave til båten ligger snart på postkontoret.. dvs kjøleagregat så snart skal kjøleboksen få et kjøleagregat. Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
nordan family 27 Svart 22.November.2008 Del på Facebook Svart 22.November.2008 Når har butikken på Rud tilbud? Det ser ut som det forskjellige dager i de forskjellige butikkene - jeg finner ikke Rud i linken. Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 22.November.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.November.2008 Når har butikken på Rud tilbud? Det ser ut som det forskjellige dager i de forskjellige butikkene - jeg finner ikke Rud i linken. Her Rud i linken. Tror ikke 25 % rabatt i Rud. ' At-le Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 23.November.2008 Del på Facebook Svart 23.November.2008 en liten advarsel ( eller muligens ikke ) en jeg kjenner godt , kjøpte baug-stige til sin Scan Baltic og ga den til kona til JUL. Han er ikke gift lenger med denne damen. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Lars H. Svart 23.November.2008 Del på Facebook Svart 23.November.2008 Men er det noen med gode råd om julegaver til fruen som ikke medfører katastrofe? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Suzuki Svart 23.November.2008 Del på Facebook Svart 23.November.2008 Men er det noen med gode råd om julegaver til fruen som ikke medfører katastrofe? Pappa forsøkte snøskuffe engang, ingen videre sucess... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Careka Svart 23.November.2008 Del på Facebook Svart 23.November.2008 Men er det noen med gode råd om julegaver til fruen som ikke medfører katastrofe? Lars H. Lars, du må tenke etter, hva sa hun da dere var på ferie, noe hun savna da ? de pleier å hinte om sånne ting. og så forventer de at vi(mannfolk) always, skal forstå hintene. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Lars H. Svart 23.November.2008 Del på Facebook Svart 23.November.2008 Hei. Nei sannelig om jeg vet. Viste henne dette verktøysettet, men null interesse! (selve verktøyet var faktisk av god kvalitet) Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
At-le Svart 23.November.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.November.2008 Hei Lars H. God ide gave til dame/jenta/kona farve rosa verktøysettet. Hvor kan man kjøpe butikk?? At-le Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 23.November.2008 Del på Facebook Svart 23.November.2008 Snøfreser til kona må da være den perfekte gaven ? PS! Husk å få den lakkert rosa (må visst øve litt mere på den fargelegginga...) Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
At-le Svart 23.November.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.November.2008 hahahahe hvorfor ikke.... At-le Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 23.November.2008 Del på Facebook Svart 23.November.2008 Seasea pleier å ha en helg før jul med mange knall tilbud , starter tidlig iår sjønner jeg . Håper nissen kommer med "ny" båt til meg iår jeg , lov å håpe vel . Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
nimbuster Svart 23.November.2008 Del på Facebook Svart 23.November.2008 Alt som har med sikkerhet å gjøre, er som oftest svært velkomment hos det andre kjønn. - dybdemåler - radar - div alarmer - lett tilgang på værmelding overalt hvor vdere er (dabradio) Kanskje en bedre badestige/trapp som er lettere å komme opp i båten med? Myke, varme gode dyner... Gode varme uteklær... Regntøy... Gode sittestoler... Kvalitets-solbriller... Kunne disponere båtens beste solplass - alltid Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 23.November.2008 Del på Facebook Svart 23.November.2008 He,he,.... Mange gode forslag...... Men en kamerat av meg, presterte å kjøpe et Trollgarn til kona!!! De er fortsatt gift:-))) Sitér dette innlegget Link to post
Servicemannen Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 Jeg fikk fra kona frokostbakke Jeg gav henne i steden mitt favorit whiskey... Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
Merte Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 I år har vi kjøpt båt til oss selv i julegave! Og på ønskelista står bla dieselvarmer, kokebluss, kjøleboks, radio, opplegg for landstrøm, VHF, kartplotter + flere ting vi trenger for å få båten klar for ferie. Er ganske sikker på at selv om båten blir sjøklar og ferieklar er det en hel masse ting som vi, inkl meg som "bare" er skipperfrue, kommer til å ønske oss. Alt til båten tas imot med glede og stor takk! Er interessen stor nok blir den minste ting spennende nok! Sitér dette innlegget Link to post
TB2855 Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 I år har vi kjøpt båt til oss selv i julegave! Og på ønskelista står bla dieselvarmer, kokebluss, kjøleboks, radio, opplegg for landstrøm, VHF, kartplotter + flere ting vi trenger for å få båten klar for ferie. Er ganske sikker på at selv om båten blir sjøklar og ferieklar er det en hel masse ting som vi, inkl meg som "bare" er skipperfrue, kommer til å ønske oss. Alt til båten tas imot med glede og stor takk! Er interessen stor nok blir den minste ting spennende nok! Nå ble jeg litt misunnelig, dere har jo en hel haug av forslag til gaver som dere kan kjøpe til HVERANDRE. Heldige mannen . Jeg må vel ta turen til gullsmeden eller en klebutikk som vanlig. Sitér dette innlegget Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
roaldbj Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 .....Jeg må vel ta turen til gullsmeden eller en klesbutikk som vanlig..... Ektefellen og barna mine har etter hvert utviklet en sympatisk rutine: Til hoved-julegave, -geburtsdagsgave og -farsdagsgave får jeg gavekort fra en leverandør av båtdeler som holder til her i nærheten. Gavekort er en flott gaveordning - jeg har ikke tallet på alt det jeg har fått opp gjennom årene som har gått rett inn i skapet. .......Men jeg har også litt andre synspunkter på dette.... Sitér dette innlegget Link to post
Geir Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 Kona har fått: - Elektrisk do til jul i 2004 - Ny dørk i båten 2005 - Polermaskin 2006 - Nye vinduspussere og Bosh elskrape i 2007 - 2008 ??? Det gjelder å ikke skjemme hverandre for mye bort, men ta vare på de nære ting Geir Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 Det enkleste er jo bare å bytte penger. Du får 1000 så får jeg 1000 tilbake Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.