Jump to content

Julegave ?

At-le

Recommended Posts

Synes det er hyggelig å få verktøy jeg. Har fått flere ting som jeg har ønsket meg av min mann (alt elektrisk), drill, plansliper, trinnløs vinkelsliper som har så lav hastighet at jeg kan bruke den til rubbing og høytrykkspyler.

Det er kjekt å ha utstyr selv så lipper jeg å kapteinen å krengle om hvem som skal bruke hva og når. Jeg er kanskje ikke helt som de vanlige fruene i båt for jeg ligger aldri på solsenga, jeg synes det er helt håpløst og ikke kunne fikse og ordne sjøl.

Lærte av min far at jeg alltid skulle prøve selv før jeg spurte om hjelp og at ting jeg kunne orden selv skulle jeg ordne selv, men jeg overlater alltid ting jeg på forhånd vet jeg må ha hjelp til til de/den som kan hjelp. Jeg har ingen interesse av å ødelegge noe før jeg ber om hjelp.

God jul til alle

mvh

fru Charente

• 11 måneder senere...
Det enkleste er jo bare å bytte penger. Du får 1000 så får jeg 1000 tilbake :lol:

I den anledning husker jeg det fortelles om to eldre samboende søstre for en del år siden.

De hadde lenge hatt ovenstående rutine med å gi hverandre kr 10,- til jul, men ettersom alt

etterhvert ble så mye dyrere (de hadde vel ikke så veldig god råd) ble de etter å ha snakket litt om det enige om bare å gi hverandre kr 5,-

Redigert av FredT (see edit history)

Kystskipper 1980 Fredrikstad Navigasjonsskole

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...