Jump to content

Julegave ?

At-le

Recommended Posts

Da får vi bare forberede oss til den dagen kommer at vi sitter på gamlehjemmet og gynger og forhåpentligvis mimrer....og barn og barnebarn er i syden og feirer jula......sikkert en flott julegave....håper de husker å sende julekort i all kosen sin...

Er det ikke da barn og barnebarn skal lage jul for oss, og oppvarte oss som ve gjorde for dem??? :smiley:

Da får vi bare forberede oss til den dagen kommer at vi sitter på gamlehjemmet og gynger og forhåpentligvis mimrer....og barn og barnebarn er i syden og feirer jula......sikkert en flott julegave....håper de husker å sende julekort i all kosen sin...

Gamlingene kan ikke forvente at barna og barnabarna skal tænke og leve sitt liv med den tradisjonen som har vært siste århundredene. Samfunnet i dag er anderless og han Jesus Kr. Josefson er mindre populær en før.

Gamlingene kan ikke forvente at barna og barnabarna skal tænke og leve sitt liv med den tradisjonen som har vært siste århundredene. Samfunnet i dag er anderless og han Jesus Kr. Josefson er mindre populær en før.

Den logiske konsekvensen av den innstillinga må jo være at man lar være å feire jul i det hele tatt.

Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk

Hvilken båt skal du se? om eg tør å spørre :wink:

Den nye Hansvik 630 CS med sjarkaktige vinduer. Råtøft etter mitt syn. (Ikke HT utgaven.) 630CS begynner å bli ferdig i disse dager. Har tanker om å kjøpe denne om den blir slik som forespeilet i samtaler jeg har hatt med Hansvikguttan. Båthold er for meg en ting som skal være enkelt, driftsikkert og passe inn til hyttelivet ellers. Båten må likevell kunne brukes til overnatting og lengre turer. Blir prisen overkommelig med 150hk Honda motor og båten ellers svarer til forventning har jeg pengene liggende klar til handel. (Ikkeno banklån nei).

Den nye Hansvik 630 CS med sjarkaktige vinduer. Råtøft etter mitt syn. (Ikke HT utgaven.) 630CS begynner å bli ferdig i disse dager. Har tanker om å kjøpe denne om den blir slik som forespeilet i samtaler jeg har hatt med Hansvikguttan. Båthold er for meg en ting som skal være enkelt, driftsikkert og passe inn til hyttelivet ellers. Båten må likevell kunne brukes til overnatting og lengre turer. Blir prisen overkommelig med 150hk Honda motor og båten ellers svarer til forventning har jeg pengene liggende klar til handel. (Ikkeno banklån nei).

blir spennende å se hvordan den ser ut på cs modellen, hansvik er kjent for gode kvaliter, og lykketil :flag:

Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...