fjordÅl Startet 22.November.2008 Link til dette innlegget Startet 22.November.2008 har en eldre skibsplast 14 og er ganske fersk når det gjelder båt. har hørt at denne båten var en damemagnet på 70-talet og vil gjerne om ikke restaurere den til orginalstand vertfall forbedre den litt så hadde vert gøy med litt inspill og framgangsmåter. vil fortsatt beholde "stilen" til båten. Sitér dette innlegget båt er båt Link to post
sjøman Svart 22.November.2008 Link til dette innlegget Svart 22.November.2008 Jeg syntes ikke du skal gjøre noe annet en å bare vaske og polere den,båten ser jo veldig fin ut! En gammel båt behøver ikke å se "ny" ut,kos deg heller med båten som den er med fin gammel patina. Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 22.November.2008 Link til dette innlegget Svart 22.November.2008 Jeg synes også den så veldig pen ut! Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
NovaMalin Svart 22.November.2008 Link til dette innlegget Svart 22.November.2008 En runde med vask, rubbing, polish og voks + rensing av fenderlist så er mye gjort. Ser bra ut denne! Sitér dette innlegget Pappa, jeg vil sove i båten! Link to post
nimbuster Svart 22.November.2008 Link til dette innlegget Svart 22.November.2008 Kanskje ikke den helt store damemagneten i dag, men...isolert sett er det jo en fin gammel klassiker. Den var jo forbausende fin i fargen, for rød lakk/gelcoat pleier å falme. Sitér dette innlegget Link to post
fjordÅl Svart 22.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.November.2008 poenget er og at jeg har lyst å gjøre noe for å gjøre noe. om du ser nøye etter på det nederste bilde kan du se en rift i skaien til høyre. har derfor vurdert å trekke om veggene med ny skai (eller annet materiale). er dette lett? hvor kan jeg få tak i det? er også rift i sofaen men tror det er litt for avansert for meg å fikse. har og tatt av dashbordplaten pga den er stygg og har 2 unødvendige hull i seg men er ikke sikker ppå hva jeg skal erstatte den med. Sitér dette innlegget båt er båt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.